שחזור פטמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנה עברתי כריתה ושחזור של השדיים, השחזור היה מוצלח מאוד אך אני לא מצליחה להשלים עם זה שאין לי פטמות. חוששת מהניתוח לשחזור הפטמות- יש מישהי שעברה את זה ויכולה לשתף אותי בחוויה ובתוצאה? תודה, עדי.
זה ניתוח קצר, פחות משעה, נעשה בהרדמה מקומית, אבל זה לא נגמר בכך. לאחר שמתרפא יש לפנות לקעקוע העטרה. יש שעושים רק קעקוע פטמה ועטרה.
אשמח לשוחח עם מישהי שעברה את זה, אם תוכלי לכתוב לי למייל ואצור איתך קשר משם אודה מאוד. [email protected]