הפרשה חומה מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי הפרשות חומות מהשד ,מזה כחודשיים וחצי, הרופא שהייתי אצלו אמר שזה לא מדאיג ,אך צריך לבדוק את ההפרשה הדמית, ומאז לא מצליחה לחזור אליו, השאלה היא איך בדיוק בודקים את ההפרשה, הרי זה לא בשעות קבועות שבהן אני בדיוק נמצאת בקופת חולים, אשמח לדעת באיזה אופן נעשית בדיקה ציטולוגית. אודה מאד על תשובה
יעל היקרה שלום, אשמח להפנות את השאלה לאחד היועצים אך דרוש לי מידע נוסף. האם היו לך הפרשות דמיות? האם עשית אולטרסאונד? ממוגרפיה? בת כמה את? אילו בדיקות עשית ומתי? לאחר קבלת המידע המידע אשמח להעביר לאחד היועצים. בכל מקרה על מנת להמשיך את הבירור הרפואי במקרה הצורך, עליך לקבלה הפניה מהרופא שבדקה אותך. בברכה, אנה