לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה עברתי כריתה חלקית , דרגה 2 , כימותרפיה והקרנות, לוקחת טמוקסיפן,מתי אני צריכה לעשות בדיקת ca-15.3 ? ובאיזה תדירות? וכן לגבי מעקב אחרי תופעות לואי מהטמוקסיפן איזה בדיקות לבצע ובאיזה תדירות? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי CA15-3 אצל רופאים הנוהגים לבדוק - בדרך כלל עם כל ביקור רופא כלומר כל 4-6 חודשים לגבי טמוקסיפן - תלוי בגילך ובמצב הוסת. אצל נשים עם וסת טמוקסיפן יכול לפעמים לגרום לציסטות ויש לעקוב. פרט לכך בדיקה גנקולגית פעם בשנה מספקת. כל זאת אם אין תלונות או בעיות אחרות.