הפרשת חלב לאחר ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מאובחנת במצב טרום סרטני בצד אחד. עוד לא נותחתי. יש לי שתי שאלות א. לפעמים יש לי נזילה קטנה של משהו שנראה כמו החלב הראשוני. אני לא מניקה כבר למעלה משנה וחצי. האם זה קשור לביופסיה? יש בכלל עוד חלב בגוף? ב. הביופסיה היתה לפני למעלה מחודשיים. השד עדיין רגיש מאד וכואב כאשר נוגעים בו. זה תקין?
שלום רב. באשר לרגישות. עלייך להיבדק עי כירורג שד עמנ לוודא שאין סיבוך כלשהו מהביופסיה כמו שטף דם או זיהום. להפרשה הפט תתי אין כנראה כל קשר לביופסיה שוב עלייך לשאול בעצת הרופא שלך. לא ברור משאלתך למה בדיוק הכוונה במצב טרום סרטני אך יתכן ויש לו קשר להפרשה. בברכה