שיעור יתר בפנים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 45. לפני מספר חודשים סיימתי טיפול כימו והקרנות ולאחרונה החלה לי תופעה של צמיחת שיער על הפנים (מעולם לפני כן לא הייתי שעירה בפנים). מה השיטה המומלצת להסרת השיער בפנים - אפילציה או ליזר? תודה חגית
חגית, גם לי זה היה ועבר מעצמו, אז לפני שאת מתחילה בטיפולים קוסמטיים, המתיני, אולי גם אצלך זה יעבור מעצמו.
הי דפנה. תודה על תשובתך. תוך כמה זמן מסיום הכימו זה עבר לך?
חגית, גם לי זה היה ועבר מעצמו, אז לפני שאת מתחילה בטיפולים קוסמטיים, המתיני, אולי גם אצלך זה יעבור מעצמו.