תופעות לוואי לאחר קבלת כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבקש לקבל תגובות להקלה על תופעות לוואי אחרי כימותרפיה כמו פצעים בפה וטעם מתכתי.
ברכה שלום, לגבי הפצעים בפה אני יכולה לומר לך שקיים נוזל שטיפה של הפה לצערי לא זוכרת את השם.. אבל תשאלי את הרופאה שלך או בבית המרקחת.לי זה מאוד עזר העביר הכל תוך יומיים. לימור.
לימור האם את מתכוונת ל- TANTYM המי פה הירוקים?
ברכה היקרה שלום, אני מקווה שנשות הפורום יעזרו לך בתשובותיהן. אני מצרפת קישור לאתר של עמותת "אחת מתשע".http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7278,25867.aspx מקווה שהמידע יעזור לך, אנה
המלצתי על הקלה בטיפול פצעי פה-- שטיפת פה עם חליטת תה קמומיל( בבונג) או מי מלח( כפית מלח שולחן על כוס מים ) לגבי טעם מתכתי לי אישית מאוד עזר אכילת אבטיח קר ומציצת סוכריות מנטה בברכת שנה טובה והרבה בריאות