קומונה למחלימות מסרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, היום פתחתי קומונה חדשה למחלימות מסרטן שד. מוזמנות לקומונה כל הנשים המקסימות שעברו דרך לא קלה וכעת מחלימות וזקוקות לאוזן קשבת ולשיתוף של נשים שגם הן עברו תהליך דומה . אני מאמינה שמתוך הקומונה תיווצרנה חברויות אמת חדשות מתוך ההבנה והתמיכה המשותפת . בואו לקמונה "נשים מחלימות מסרטן שד" בקומונות של תפוז. שלכן-לימור U מנהלת הקומונה.
היי לימור.. תבורכי על כך, אשמח להצטרף. אפשר לקבל פרטים איך והיכן.
היי לימור.. תבורכי על כך, אשמח להצטרף. אפשר לקבל פרטים איך והיכן.