הסתיידויות עדינות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 48 , הלכתי לאבחון השד בשערי צדק . עשו לי ממוגרפיה , בדיקה ידנית ואולטראסאונד. הבדיקה הראתה שיש קבוצת הסתיידויות עדינות והרופאה הציעה לעשות ביופסיה . הביופסיה נעשתה במקום בהרדמה מקומית ולאחר מכן עשיתי שוב ממוגרפיה ועדיין היו עוד הסתיידויות שלא הצליחה להוציא בפעם הראשונה ולכן זומנתי לביופסיה בואקום (סטריוטקית). שאלות: היא אמרה שהמדיניות היא להוציא את כל ההסתיידויות כמניעה מדוע חייבים להוציא את כל ההסתידויות ? מדוע היא מבצעת ביופסיה נוספת לפני שהתקבלה התוצאה לביופסיה הראשונה? תודה רבה
הסתיידויות עדינות במקרים מסויימים מעידות על גידול סרטני. תלוי בכמות, בפיזור ובצורתם. צריך להמתין לתוצאת הביופסיה