שאלה דחופה, מחפשת כירורג שד מנתח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדחיפות!!! עלי לעבור ניתוח להוצאת גידול סרטני, מרוב מידע אני מוצפת, אבקש המלצות למנתח/ת שד טוב שעובד/ת עם מכבי או עם חברת מגדל. תודה עופרה
אני עברתי ניתוח משמר שד לפני כשבועיים אצל ד"ר תניר אלוויס בבי"ח קפלן (היא מנתחת גם באסותא) מנתחת מעולה אנושית עם ידי זהב!!! ההחלמה שלי הייתה מהירה. רפואה שלמה ובהצלחה...
אלמוג יקרה, תודה לתגובתך המהירה, בבירור שעשיתי נאמר לי שדר' אלוויס אינה מנתחת באסותא, במידה ויש לך פרטים כיצד להגיע אליה אשמח לקבל. שתהיה לך בריאות שלימה. עופרה
פרופ מרדכי גוטמן מנתח באסותא. יש תוספת תשלום עבור הניתוח. צריך לבדוק אם חברת הביטוח מחזירה את התשלום.
ממליצה לך על פרופ' עודד זמיר, מביה"ח הדסה הר הצופים בירושלים. זה בי"ח ציבורי שמקבל מכל קופות החולים. הרופא מומחה שד בעל שם, אנושי מאוד וממש אחד יחיד ומ
לכל המתלבטות, מצאתי רופאה נפלאה, ד"ר תניר אלוייס, מנהלת מרפאת שד בקפלן. אני מרגישה שאני בידיים הטובות ביותר שיש - מומלץ בחום. בברכת בריאות שלימה ושנה טובה עופרה
מעבר לזה שהוא רופא מעולה עם מוניטין, יש לו טיפול כולל. רופא מצויין!