שיעול טורדני לאחר טיפול כמותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי טיפול ראשון של AC וזריקה של נאולסטים.יומיים לאחר הזריקה היתה לי הרגשה של שפעת(כפי שהזהירו אותי)הבעיה היא שנשארתי מאז עם שיעול יבש וטורדני שמאוד מפריע לי-בעיקר בלילות כשאני לא מצליחה לישון ברציפות.שתית מים עוזרת רק לזמן קצר מאוד.האם יש מישהי שהתנסתה בבעיה דומה,אשמח לשמוע איך התגברה עליה ומה אולי כדאי לעשות לקראת הטיפול הבא.או שאולי יש רופא שיכול לענות לי ?
מה עם תופעת צרידות במצב הזה?