טיפול בארומזין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי לפני כ-4 שנים בפעם השניה בסרטן השד.תחילה נתנו לי טיפול בטמוקסי, לפני כשנה שינו לי את הטיפול לארומזין ומאז מצבי הגופני הולך ומדרדר:כאבי פרקים,כושר התנועה שלי הולך ותצטמצם, אין לי יכולת להתכופף,כפות הידיים וכפות הרגליים כואבים וכו'.הרופאה מסרבת להחליף לי את התרופה למרות כל הנ"ל והמליצה לי לקחת משככי כאבים.הייתי אצל הילר שהמליצו לי עליו והוא טוען שהתרופה לא טובה לי ושעלי להחליפה בדחיפות, היא מסכנת לי את הכבד.האם מישהי נתקלה בתופעות דומות ומה עשתה בעניין?
למה אין תגובה? אשמח גם להתייחסות רופא בעניין זה.