לאן נעלמו הרופאים?

דיון מתוך פורום  סרטן השד

21/07/2013 | 16:07 | מאת: מיטל

שלום רב, תודה לך אנה על תשובותייך בפורום, אך לצערי הן אינן מספקות, האם הרופאים לא נותנים עזרה בפורום זה? תודה

21/07/2013 | 16:58 | מאת: שלי

פני לכאן ותקבלי תשובה מיידית מאונקולוגית מעולה http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2230-12331,00.html

21/07/2013 | 17:12 | מאת: מיטל

תודה רבה!

23/07/2013 | 13:06 | מאת: אנה גולדברט

מיטל היקרה שלום, היועצים כהרגלם נותנים מענה בפורום זה. באם שאלתך לא נענתה, אנא הפני את תשומת ליבי ואדאג שתקבלי מענה מקצועי. בברכה, אנה

מנהל פורום סרטן השד