משחה לכוויות BIAFINE - האם טובה להקרנות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה מראש אחותי מטופלת בבוסטון (שם תפסה אותה המחלה, כשנסעה לפרוייקט מסויים) עברה טיפולים כימוטרפיים, שתי סדרות. עכשיו לחודש וחצי, כל יום, הקרנותץ1- האםהיא תוכל להשתמש במשחה לכוויות BIAFINE, במקרה של כוויות? 2- רגליה נפוחות מאוד בחודש האחרון. היא מתארת "רגלי פיל". (היד ימין הוציטו לה את כל הבלוטות, ולא הייתה נפיחות ביד?). מה המשמעות של הנפיחות ברגליים? בת 65, משתדלת ללכת די הרבה ברגל. דפנה
היי דפנה, המשחה מצויינת, ממליצה להשתמש בה, ליתר בטחון אפשר להתייעץ עם האונקולוג או במכון הקרינה, החלמה מהירה.