ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי בת 75, גילתה גוש בשד, בממוגרפיה נמצג גוש של 125 על 225 מ"מ, הומלץ לה לערוך ביופסיה, BIRADS : 4, ממצא חשוד. האם חייבים ביופסיה לפני שניגשים לכירורג להתייעצות? האם ניתן לבחור מי עורך הביופסיה, כלומר לערוך אותה אצל כירורג שילווה גם בהמשך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, רצוי להיבדק ע,י כירורג לפני ביצוע הביופסיה עקב שטף דם שעלול להיוצר בעקבות הביופסיה ולהפריע לבדיקה גופנית. הביופסיה מבוצעת בדרך כלל על ידי דקירת מחט בהכוונת רנטגן לאיזור החשוד. את הביופסיה מבצע רדיולוג. התשובה מגיעה לכירורג והוא ממשיך ללות את המטופלת בהמשך