חזה גשיח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 45 מרעננה אין לי תורשה של מחלות בעיקר לא סרטן.. לאחרונה (בעלי הסב את תשומת ליבי) החזה שלי התחיל להתקשח טיפה יותר מהרגיל (גם בזמן מזמן המחזור) אני עשיתי בעברתי בדיקות MRI אבל אף פעם לא משהו ממוקש.. זה הגיל שכדי לעשות? http://www.doctors-opinion.com/
שלום לך, בדיקת mri עושים בהתאם להמלצת הרופא והיא לא חלק משגרת מעקב. האם עברת לאחרונה בדיקה של כירורג שד שגרתית? אני מציעה לך לקבוע תור אצל כירורג ולהחליט מה שגרת המעקב לה את זקוקה. בברכה, אנה