שאלה בנוגע לבדיקה של אמא שלי שחולה בסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! השאלה היא כזו, אימי עשתה בדיקת דם הבוקר והבדיקה לCA-15-3 יצא 7.89 U/ml ולא מצאתי אף אחד שאמר מה הערכים של הבדיקה בשביל לדעת האם התוצאה בסדר או לא. אז השאלה שלי היא האם הרמה היא נמוכה או גבוהה בבדיקה ל CA-15-3 תודה רבה
היי, ממליצה לך לשאול את האונקולוג/ית של אימך. החלמה מלאה.
יחד עם זאת, רמה נמוכה לא אומרת שאין או יש ממאירות.
אינה שלום תשובת הסמן תקינה, הנורמה היא עד 31-35 על פי המעבדות השונות.