גוש נייד בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 45 , ללא סיפור של סרטן במשפחה, בריאה, לידה ראשונה בגיל 25 . לפני כשבוע חשתי כאב ומלאות בשד שמאל. על העור הופיעה אדמומיות וחשתי בגוש כואב ונייד. פניתי לכירורג אשר אמר שהגוש אינו חשוד, אך בכל זאת שלח אותי לממוגרפיה ואולטרה סאונד שד. נכון לעכשיו, האודם והכאב פחתו והגוש קטן יותר. מה הסיכוי שהגוש הינו שפיר? תודה רבה, טל
טל היקרה שלום, לעתים על מנת לשלול יש צורך בהרחבה של בדיקות ולכן ללא הממוגרפיה והאולטרסאונד לא ניתן לקבוע כלום. אולם רק על מנת לסבר את האוזן כ 80% מהגושים המתגלים בשד הינם גושים שפירים ולא מסוכנים. בהצלחה בבדיקה, אנה