תופעות לוואי של טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה ! האם מי שהיא חוותא תופעה ללקיחת טומקסיפן התקווצויות וכאבים בשחלות וברחם? האם רצוי להחליף את התרופה?
בוקר טוב, אני מטופלת בטמןקסיפן ל-5 שנים. התופעות שהיו לי בהתחלה כאבי פרקים, נפשית היה לי קשה עד שהחזקתי את עצמי טוב בידיים. התקוצויות עדיין יש לי ביום הביוץ ומספר ימים לפני מחזור. גלי חום.... טיפול לא פשוט אבל אפשר לשרוד אותו. תרגישי טוב
אני מטופלת בטמטקסיפן ויכולה לומר לך שלאחרונה יש לי כאבי שרירים חזקים והתכווצויות ברגלים בליילה. הומלץ לי לקחת מגנזיום טבליה של יותר מ 400 מ"ג כל ערב לפני השינה.