כריתה ושחזור שדיים

דיון מתוך פורום  סרטן השד

27/06/2013 | 17:07 | מאת: ל.ת

שלום רב! לפני יומיים התבשרתי שאני נשאית של הגן braca1. הרופא המליץלי על כריתה ושחזור מלא.שאלתי היא מה קורה אחרי הניתוח? האם יש כאבים? האם השדיים חוזרים להיות כמו שהיו? האם יש סיבוכים? מחכה לתשובה ל.ת

28/06/2013 | 19:49 | מאת: אנה גולדברט

שלום לך, אני שולחת לך קישור לאתר של "אחת מתשע" http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7459,25828.aspx אני מקווה שהמידע יסייע בהתמודדות, אנה

29/06/2013 | 02:04 | מאת: רחלית

יש שם מידע חשוב בנושאי סרטן השד והוא גם עונה על שאלות כלליות https://www.facebook.com/profmoshepapa

מנהל פורום סרטן השד