כריתה ושחזור שדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לפני יומיים התבשרתי שאני נשאית של הגן braca1. הרופא המליץלי על כריתה ושחזור מלא.שאלתי היא מה קורה אחרי הניתוח? האם יש כאבים? האם השדיים חוזרים להיות כמו שהיו? האם יש סיבוכים? מחכה לתשובה ל.ת
שלום לך, אני שולחת לך קישור לאתר של "אחת מתשע" http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7459,25828.aspx אני מקווה שהמידע יסייע בהתמודדות, אנה
יש שם מידע חשוב בנושאי סרטן השד והוא גם עונה על שאלות כלליות https://www.facebook.com/profmoshepapa