שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה שלום לי היה גידול תלוי הורמונים PR-90% ER-90% אני לוקחת טמוקסיפן ונמצאת אחרי כימו+מסטקטומי עברה שנה והכול תקין(תודה לאל) השאלה שלי האם טמוקסיפן יהיה יעיל גם שיש ערכים גבוהים של פרוגסטרון (חלילה באם יהיה) לגבי אסטרוגן גבוהה כתבת פעם שיעלות הטמוקסיפן אינה תלויה בערך האסטרוגן אני מקווה שצותתתי נכון תודה רבה רבה דינה
האם את שואלת לגבי ערכי פרוגסטרון בדם? אין תלות בין יעילות טמוקסיפן וערכי פרוגסטרון בדם. יעילות טמוקסיפן תלויה בערכי הקולטנים לאסטרוגן ופרוגסטרון ברקמת הגידול, אצלך יש קולטנים ברמה גבוהה כך שטמוקסיפן יעיל מאד במצבך