גרד בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מספר ימים מגרד לי בחלק העליון של שד שמאל, והעור מעט אדמדם עם פריחה קלה, על שטח קטן ומראה כשל קליפת תפוז כפי שמתואר בסימנים. עברתי בדיקת כירורג ,ממוגרפיה ואולטרסאונד באפריל האחרון. קבעתי עכשיו שוב תור לכירורג לעוד חודשיים, אין תורים. האם זה בוער יותר?הגרוד לא נוראי אבל נמצא שם ואני לא רואה שזה עובר. אני בת 54 ובגיל המעבר, לא לוקחת הורמונים.
לקריאה נוספת והעמקה
לשלי שלום אומנם עברת את כל הבדיקות הדרושות אך אם לא יחלוף תוך 10 ימים עליך לפנות לכירורג בברכה