קרית גת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש תחליף לטיפול בטקסול לטיפול בסרטן השד עם פחות תופעות לואי (במיוחד בנוירופטיה ) קיבלתי כבר 7 טיפולים בטקסול ורק בטיפול השישי התחילה הנוירופטיה בעיקר בכף הרגליים על פי המלצת האונקולוג אני צריכה להשלים 12 טיפולים בתודה מראש ג'נט
גנט שלום ניתן לשקול שינוי הטיפול מטקסול לטקסוטר. תרופה זו דומה ביעילותה לטקסול אך גורמת פחות לנוירופטיה. כמו כן מומלץ להעריך את מידת החשיבות בהשלמת הטיפול ביחס לסיכון להחמרת תופעות לוואי- כלומר יחס עלות -תועלת משוער, תתיעצי על כך עם האונקולוג המטפל