גידול חוזר באותו שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, לפני כשנתיים סיימתי טיפולים כימותרפיים ניתוח והקרנות בשד ימין, בתקופה האחרונה אני חשה קצת נפיחות בשד ומין תחושה שיש שם עוד גוש, קבעתי תור לכירוג שד ליום ראשון, אבל השאלה שלי האם יכול להיות גידול באותו השד, הייתי בטוחה שבניתוח מנקים הכל וזה לא חוזר באותו מקום, אני מקווה שהכל בסדר וזה סתם חששות שוא אבל בכל זאת אני רוצה לדעת אם זה יכול להיות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שרי היקרה שלום, אני בהחלט מבינה את החשש שלך ואת הצורך במענה רפואי, אולם ללא בדיקה קלינית, הרופאים יתקשו מאוד להשיב על שאלתך. מצוין שקבעת תור לרופא ואני מקווה שבבדיקה יסירו דאגה מלבך. בברכה, אנה