בדיקה גנטית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשנתיים אחותי חלתה בסרטן השד כאשר הייתה בת 37 על רקע הורמונלי (כך נאמר לה), האם אני צריכה לעשות בדיקה גנטית? (אמי ממוצא אשכנזי) (לפני כחצי שנה גיליתי ציסטה בשחלה, לאחר בדיקת אולטראסאונד + בדיקות דם עם דגש על מרקרים נמצא כי היא לא סרטנית) אשמח לתגובה (:
שכחתי לציין שעברתי בדיקת שד אצל כירורג ואולטראסאונד שד ונמצא כי הכל תקין.
שלום רב. אחותך היא זו שצריכה לעשות בדיקה גנטית. אם היא נשאית, עלייך לעשות את הבדיקה. אם אינה נשאית אין צורך לבצע את הבדיקה. בברכה