המשך לשאלתי בנושא חום אחרי טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בן ברוך שלום רב ותודה על המידע אחדד את שאלתי , מדובר באחותי שמטופלת מיזה חודש בטיפול כימוטרפי ואחרי 10 ימים מהטיפול היא מפתחת חום גבוה שמגיע ל 39 מעלות והמוגלובין וכדוריות דם לבנות נמוכות. היא מקבלת אחרי כל טיפול כימוטרפי זריקות חיזוק אך בכ"ז המצב חוזר. כרגע היא מאושפזת בתל השומר וכל המשפחה מוטרדת. האם יש סיבה לדאגה? המצב אחרי הטיפול הכימוטפי השני יותר גרוע מהאישפוז הראשון שבו הוטב מצבה תוך יום. נאמר לה שההמוגלובין מאוד נמוך ואם זה לא ישתפר היא תזדקק למנת דם. האם זו תופעה נורמלית שבאה כתוצאה מהטיפול הכימוטרפי? אודה על תשובתך ותודה על העזרה עד כה
אם למרות זריקות נויפוגן יש ירידה קשה בספירת הדם שדורשת אשפוז לטיפול אנטיביוטי, יש מקום לדיון עם האונקולוג המטפל בכם לגבי שינוי מנות הטיפול. תופעות אלו מוכרות אחרי טיפול כימי, אך העוצמה אצל אחותיך נראית חזקה מהרגיל. יש מקום לדיון מקיף עם הרופא המטפל לפני הטיפול הבא