אני לא רוצה את המחלה הזאת.......
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 33 אמא לילדה קטנה יודעת וחמודה ואני לא יודעת איך לההכיל "אותה = מחלה" מאד קשה לי אחרי ניתוח כריתה מלאה + שחזור מסתכלת ובוכה על הצלקת שמעטרת את חיי תזכורת מתמדת למחלה ועכשיו הטיפולים אני לא רוצה אותם מה עושים ? איך מתמודדים איך נאחזים בחיים ? איך שורדים את החיים בלעדיי הטיפולים או יחד איתם ?...רוצה להיות בכל שלב בחיים של הקטנה שלי המון כאב יש בי המון תהפוכות איך עוברים את התהליך הזה לבד עם המחשבות?.
שלום לך יקירה, חלית בגיל מאוד צעיר ולעבור את ההתמודדות עם ילדה קטנה זה פשוט כלל. אני מבינה שעברת ניתוח וכעת את לפני טיפולים ובוודאי מחשבות רבות מציפות אותך ולא תמיד נותנות מנוח. התקופה שאת מתארת כי ללא ספק תקופה מורכבת מאוד במהלך ההתמודדות ויש שאלות רבות שעולות ומחשבות שמציפות. נשים צעירות רבות מתמודדות עם המחלה וישמחו לעזור לך. אני מזמינה אותך לפנות לקן החם של עמותת "אחת מתשע" ולשוחח עם מתנדבת הקו ולברר את מגוון האפשרויות התמיכה שקיימות בעמותה. אנא צרי קשר בטח שמספרו 1800363400. כולנו כאן איתך ונשמח לענות על כל שאלה, אנה