לכל הפורום: שימוש במריחואנה בזמן טיפול כימי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכולם שלום האם מישהו יודע האם מריחואנה יכולה לעזור לתופעות לוואי של הטיפול הכימוטרפי?
לקריאה נוספת והעמקה
עמיר שלום, בארץ השימוש במריחואנה איננו חוקי. במספר מדינות בעולם מותר שימוש רפואי במריחואנה. מריחואנה יכולה להקל על תופעות לוואי כמו בחילות, כאבים ועוד. תנועת עלה ירוק מספקת סיוע בנושא. בהצלחה, נדב
עמיר שלום, יש בפורום הזה כמה ידיעות על מריחואנה לחולי סרטן. הקש על "חיפוש", רשום "מריחואנה", ותגיע אליהן. בידיעות האלה גם תמצא כתובת להתקשרות עם "עלה ירוק".