כימותרפיה בחו"ל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי חולת סרטן השד. ייתכן ותאלץ להתגורר מספר חודשים בארה"ב. עליה לקבל טיפולים כימותרפיים. שאלתי היא, כיצד ניתן לברר אילו מכוני אונקולוגיה קיימיםבארה"ב ואילו מהם נחשבים לטובים ביותר? האם קיימים סקרי איכות שיטתיים מכל סוג שהוא? תודה ליאת
ליאת שלום, אני מעריך כי אין כל מניעה לקבל טיפול כמותרפי בחו"ל. ההחלטה למתן הטיפול צריכה להיעשות בהסכמת האונקולוג בחו"ל. רצוי דיאלוג בין האונקולוג כאן והאונקולוג בחו"ל. רצוי להצטייד בכל הממצאים הרפואיים הרלבנטיים. במידה ויוחלט על טיפול כמותרפי, האונקולוג במקום מגוריה בחו"ל יוכל לכוונה לפי הענין ולייעץ לה לגבי מכון אונקולוגי מועדף. הקושי, כרוך בביטוח רפואי מתאים שיממן את ההוצאות הרפואיות הכרוכות בטיפול כזה. בברכה,