לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שבעה חודשים אחרי טיפולים כימוטרפיים והקרנות, לוקחת טמוקסיפן,בבדיקת הדם שעשיתי לפני כשבוע wbc היתה תוצאה 3.42 כשערכי היחוס נעים בין 4.0-10.5 אני מודאגת ושואלת מה עושים? אגב את הבדיקה ביקשתי לעשות למרות שהרופאה האונקולוגית לא ביקשה שאעשה. אגב בזמן הטיפולים הכימוטרפיים קיבתי אחרי כל טיפול 7 זריקות להעלאת כדוריות הלבנות. כשסייתי את ההקרנות היתה תוצאה של 4.0 . תודה מראש.
אל תדאגי, לוקח למח העצמות זמן לחזור לתיפקוד מלא. ביחוד אם קיבלת זריקות נויפוגן. אין חשש מזיהומים או סיבוכים
משי שלום, תוסף שנמצא כעוזר במקרה שלך הוא שמן כבד כרישים או בלע"ז: Shark Liver oil הידוע גם בשמו: Alkylglycerols. לא לבלבל בינו לבין סחוס כרישים או שמן כבד דגים.