קדם סרטני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו אצלי תאים קדם סרטניים בשד שמאל. מהו הטיפול המניעתי הטוב ביותר עם תופעות הלוואי הפחותות ביותר. תודה
שלום לך אם יש לך DCIS או LCIS זה לא קדם סרטני - זה סרטני שבתחילה לא פולש מחוץ לשד ואם מזניחים בדרך כלל משנה את צורתו והופך לפולשני ומטופל על ידי כריתת הגוש או לעיתים השד כולו תלוי בגודל הגוש ובהקרנות. בברכה שולי
תודה על ההתייחסות. אכן יש לי LCIS ושאלתי היא מה עושים כדי למנוע הפיכתו לפולשני. איזה טיפול תרופתי מומלץ במקרה כזה כך שיהייה יעיל במקסימום עם מינימום תופעות לוואי. תודה