שאלה לגובי-בנושא גלי חום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר כימוטרפיה ובאמצע הקרנות. התחלתי טיפול אצל מטפלת בתזונה קלינית וטבעית ומאחר ואני סובלת מגלי חום והזעה הוצע לע על ידה להשתמש בתרופה רימיפמין . וממקור אחר נאמר לי שטיפות פימזנה H שעשויות מקו שחור ושיח אברהם יעילות אפילו יותר. חשוב לי לשמוע את דעתך. תודה לימור.
לימור שלום, אני מניח שמדובר בצמח Black Cohsh לגביו ישנם דיווחים סותרים, שהוא מקל על תופעות אקלימיות בגיל המעבר. חשוב להבין ממה נובעים גלי החום, מהו גילך והאם את מקבלת טיפולים הורמונליים כלשהם (Tamoxifen, Zalodex...). בהתחשב בכך,יש להתאים עבורך את הטיפול הנכון והטוב ביותר. בהצלחה, נדב