מעקב לאחר כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אילו בדיקות ניתן לבצע לאחר ניתוח וטיפולים כימוטרפיים ע"מ לוודא שהסרטן לא חוזר במקומות אחרים בגוף.
יש טווח רחב של דעות בנושא ולרופאים שונים יש פרוטוקולים מעט שונים לגבי מעקב. המעקב הממולץ על פי קוים מנחים של האיגוד האונקולוגי האמריקאי כוללים ביקור ובדיקת רופא כל 4-6 חודשים, גנקולוג פעם בשנה וממוגרפיה פעם בשנה. יש המוסיפים בדיקות דם של ספירה, כימיה וסמני גידול. לא נהוג לבצע צילומים כרוטינה. אם יש תלונות או ממצאים בבדיקה אז שולחים לבדיקות הדמייה מכוונות