חוות דעת נוספת- דחופה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 62 שנים. לפני כשנתיים התגלה אצלי בשד ימין גוש שהודר כ"קרצינומה אינפלמטורי" מפושט. מאז ועד היום טופלתי דרך טיפול תרופתי, כימותרפי, הקרנות וכו'. היום, לאחר שנתיים הגוש גדל, מכביד עליי פיזית, ואינו מראה סימני נסיגה או התמרכזות. יש לציין, שלא פיספסתי שום טיפול , הן אונקולוגית והן לגבי טיפול בתופעות גופניות נלוות שקרו בעקבות הטיפולים. מה ניתן עוד לעשות ? יש טיפוליים חדשניים כדי להיפטר מהצרה הזאת ?, האם אתה יכול להמליץ על איזה פרופ' שהוא חלוץ בתחום?. בתודה
בכדי לתת מענה לשאלתיך יש צורך בפרוט נרחב של כל מהלך מחלתיך והטיפולים שקיבלת. יעוץ כזה הוא מחוץ לאפשרי במסגרת הפורום