שאלה לרופא פלסטיקאי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליןעצים בפורום שלום עברתי לפני 9 חודשים ניתוח כריתת שד ושיחזור מיידי כשנלקח שריר ופיסת עור מגבי, הניתוח עבר בקלות שוחררתי מאישפוז בתום יומיים.עברתי טיפול כימו והקרנות כיום מרגישה טוב איך יש לי כאבי גב באיזור הצלקת וגם באיזורים נוספים בגב אך ללא מוקד ממשי.רופא אורטופד שלח אותי לצילום גב אשר תוצאותיו לא ציינו פתלוגיה כל שהיא. אשמח לקבל התייעצות כיצד ניתן לעזור לי האם על ידיי עיסוי פיזיוטרפיה או אחר . תודה מראש. מירנה
למירנה שלום, כאבים בגב יכולים להיות ממקורות שוניםץ מניסיוני הצלקת בד"כ לא כואבת אבל צריך לבדוק ולראות האם יש נוירומה(כאבים ממקור עצבי מקומי ) או בעיה בצלעות או בחוליות. כדאי גםלעשות מיפוי עצמות וכד' כדי לדעת בדיוק את מקור הכאב לפני שמטפלים בו בהצלחה