טיפולים כימותרפים- שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30, עברתי ניתוח להוצאת גוש בגודל 0.7 סנטימטר. הבלוטות לא היו נגועות. האם אצטרך לעבור הקרנות וכמה ? האם אצטרך לעבור טיפולים כימותרפים ??? האם אוכל ללדת בהמשך? מתי ?
לאה יקרה, לאחר למפקטמיה תמיד מומלץ להוסיף טיפול קרינתי, בדרך כלל 25 טיפולים לכל השד ולפעמים גם תוספת לאזור הגידול. לגבי צורך בטיפול כימי או הורמונלי - חסרים לי פרטים רבים על אופיו הביולוגי של הגידול. בכל מקרה זהו דיון שיש לבצעו באופן פרטני ולא דרך הפורום. יכולתך ללדת בהמשך בעיקרון תשמר - אך שוב בתלות בטיפולים אותם תקבלי. לגבי תזמון לידות קשה לענות בשלב זה. בברכה ד"ר בן-ברוך