מעקבים לאחר כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי עברה כריתה של חלק מהמעי הגס עקב גידול סרטני. התברר כי בלוטת לימפה אחת מתוך 6 היתה נגועה. לדברי הרופאה כיום היא נקיה מסרטן אך עליה לעבור סדרת טיפולים כימוטרפיים למניעה בעתיד. שאלתי: אילו בדיקות ניתן לבצע לאחר גמר הטיפולים ע"מ לבצע מעקב שהסרטן לא חוזר או ליצור מצב של גילוי מוקדם.
שלום תמי, המידע שאת כותבת אינו ברור, מה האבחנה הראשונית של אימך, האם סרטן שד? בברכה, צוות אחת מתשע נ.ב. - הפורום מיועד לחולות סרטן שד בלבד ולבני משפחותיהן.