בדיקת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. רציתי לשאול מאיזה גיל עושים את הבדיקות ואיך מונעים את הסרטן (אם בכלל). סבתא ודודה שלי נפתרו בגלל זה. אני בת עשרים ושתיים ויש לי תוכניות אחרות לעתיד... שנה טובה וגמר חתימה טובה!
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקת שד נעשתכןל שנה וחצי עד גיל40 אחר כך כול חצי שנה אים את ניבדקת ביקביעות אין לך מה לדאוג
סיון שלום, אינפורמציה לגבי סרטן שד וגנטיקה תוכלי למצוא באתר עמותת אחת מתשע שכתובתו: .www.onein9.org.il במדור מידע/מידע רפואי. המלצתי לך סיון לגשת לרופא כירורג בקופת החולים אליה את שייכת וכמובן ליידע אותו על ההיסטוריה המשפחתית שלך והכי חשוב המשיכי לתכנן תוכניות!!