שילוב אונקולוגיה עם רפואה טבעית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ידועים לכם אונקולוגים המוכנים לבצע מעקב על מי שמחליטה לעבור טיפול בסרטן שד באמצעות רפואה טבעית כתחליף לכימותרפיה ?
אורית בוקר טוב איך הגעת להחלטה? האם את שלמה איתה? אם את מעוניינת תשאירי טלפון או כתובת דואר אלקטרוני שאוכל ליצור איתך קשר. יום נעים לי
הגעתי להחלטה בעקבות אכזבה קשה מהטיפול הקונבנציונאלי, ולאחר שנוכחתי בהצלחה מרובה אצל מטפל טבעי (ד"ר בנטרופתיה). המעבר כרוך גם בהוצאות "כבדות" ולא מוכרות על ידי קופת חולים ! הבעיה היא, שכדי לבצע מעקב (בעיקר בדיקות דם) יש צורך באונקולוג שיסכים לכך, ואני עדיין לא הצלחתי למצוא אחד שכזה... אין לי בעיה לשוחח איתך - תמסרי לי מספר טלפון שלך ואתקשר.