שינויים ברחםהמשך שאלה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלתי ולתשובתך מהשבוע שעבר עברתי בדיקה בה נמצא שרירית הרחם היא בעובי 7 ס"מ ובתוכה מס החזרים היפואקוגנים קטנים והיא מעט לא סדירה?גודלה 49X42X50 השחלות במרקם תקין. אשמח לקבלת תרגום ... תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אולי 7 מ"מ?
כמובן. סליחה על ההטעיה...
רירית בעובי 7 מ"מ עם מרקם ציסטי אופינית למקבלות טמוקסיפן. השחלות תקינות, כנראה ללא סימני ביוץ לא ברור לי לגבי 49x42x50 - גודל הרחם?
גודל הרחם אכן מצויין 49X42X50 מ"מ. גודל השחלות 12X19 שמאלית ו 9X11ימנית.