שאלה נוספת לדר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראשית תודה רבה על תשובתך. ברצוני עוד לדעת לגבי בלוטות נגועות הוסבר לי שבנוסף למספר הבלוטות הנגועות חשוב גם היחס כלומר כמה היו נגועות מתוך כמה. אם היו לי 12 נגועות מתוך 32 האם זה פחות נורא ממצב של 12 מתוך 15 לדוגמא..... אשמח לקבל תשובה. שאלה נוספת היא כמה שלבים יש במחלה. קראתי ששינו קצת את דרוגי המחלה. האם זה עדיין ארבע. בתודה מראש
עדיין יש 4 שלבים לגבי כמה בלוטות גרורתיות מתוך כמה סך הכל - אין לכך משמעות ברורה