הוספה לגבי שלב המחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התקהלה תגובה חיובית לאסטרוגן צביעה לפרוגסטרון שלילית צביעה להר 2 שלילית\אין עדות לחדירה דרך קופסית של קשר לימפה. 12 בלוטות מתוך 32 היו נגועות.הגוש היה בקוטר 0.9 סמ קיבלתי 3 אדריאמיצין 6 טקסוטר ו-3 ציטוקסאן. קיבלתי הקרנות. כעת מקבלת טמוקסיפן. כעת שנה וחצי אחרי
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול שקיבלת נראה מצוין. לא ברור לי אם יש שאלה נוספת
שאלתי היא האם לאחר הטיפול שקיבלתי עדיין שלב המחלה שלי שלוש עדיין קריטי. שאלה נוספת אםזה מנחם שהגוש בבלוטות לא יצאו מהקופסית.