שאלה לגבי שלב המחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שנהוחצי אחרי למפקטומי טיפולים וההקרנות. כעת אני במעקב וברוך השם בינתיים בכל בסדר. שלב המחלה שהייתה לי הוא 3.גוש מסוג אינפילטרייטינג דאקט קרצינומה. גוש סנטימטר ובלוטות נגועות. שאלתי היא אם גם היום לאחר הטיפולים שלב המחלה הוא עדיין משמעותי לגבי השנות המחלה, כלומר האם מצבי נחשב לפחות טוב מבחינת סיכויי להמשיך להיות בריאה לעוד הרבה שנים.......
רינה שלום, הסיכוי להשנות נקבע לפי שלב המחלה הראשוני, וסוג הטיפול שקיבלת. חשוב לדעת כמה בלוטות היו נגועות וכן רגישות הגידול להורמונים והרצפטין. ככל שעובר יותר זמן מהאבחון ללא השנות כך גם משתפרים סיכוייך לבריאות שלימה בברכה ד"ר בן-ברוך