שאלה לגבי שחזור - לבנות ולפלסטיקאי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עברתי לפני שבוע ניתוח שחזור בו הוכנסה לי שתל קבוע , והרמה של הצד השני אך הצד המשוחזר נראה לי גדול יחסית לטבעי . האם זה כתוצאה מהנפיחות שאחרי הניתוח? אשמח לשמוע מניסיונן של אחרות שעברו את אותו ניתוח ואת דעתו של הפלסטיקאי בתודה מראש אירנה
לאירנה שלום, נפיחות אחרי ניתוח היא דבר טבעי וסביר שהנפיחות תרד בשבועות הקרובים. כמובן שצריך להתיעץ עם הפלסטיקאי לגבי שאלה של המטומה (דימום בחלל השתל) במידה והנפיחות גדולה מאוד. בברכה
מתלבטת בנוגע לשחזור, 9 שנים לאחר MRM . מהם הסיכויים לחזרת לימפאדמה בזרוע שנוצרה לפני כ-3 שנים והשתפרה עם טיפול בניקוז לימפאטי? בתודה
לדר' עד-אל שלום, נכון אמנם שנפיחות לאחר ניתוח טבעי הוא אך מדוע לא להפנות את המטופלת ליטפול בניקוז לימפטי שעשוי לקצר את תקופת הנפיחות ןהסבל ?? כמטפל בניקוז לימפטי ידני מאוד חורה לי שמפנים רק לאחר בצרות קשות ולא כאשר הבצקת בתחילתה וניתן ביתר קלות לטפל. לשרותך ארנסט