כימותרפיה ללא תופעות לוואי-שאלה לאונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה דובר בתקשורת על קיום כימותרפיה שאין לה תופעות לוואי שאינה מאושרת ע"י קופות החולים בשל עלותה. מבקשת לדעת אם נכון הדבר ואם מדובר בכימותרפיה שמתאימה גם לטיפול בסרטן שד ראשוני.
חנית שלום אשמח לשמוע האם ידועה לך שמה של אותה תרופה על מנת שאוכל לברר האם היא יעילה ובטוחה לשימוש. תודה אילה
אין לי כל מושג. גם אני מעוניינת לדעת אם אכן קיים הפלא הזה, ומדוע לא יידעו אותי לפני שהתחלתי לקבל את הטיפול הכימותרפי.