בדיקת שד לאחר הגדלת חזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 22. בגיל 18 עברתי ניתוח להגדלת חזה, כאשר במשפחה שלי הסטוריה של סרטן השד. האם זה נכון שמגיל 25 עלי להתחיל לעשות בדיקות ממוגרפיה? האם בדיקת שד ידנית ע"י רופא הנשים שלי יעילה ומספיקה או שכדאי לי לפנות לרופא מומחה?
שלום שני, אנו ממליצות שתיפני למרפאת שד או כירורג שד בקופת החולים אליה את שייכת, לבדיקה על ידי רופא והוא ימליץ לך לגבי שאר הבדיקות. בברכה, צוות אחת מתשע
לשני שלום, לאחר הגדלת חזה הבדיקבה הידנית זהה לבדיקה של שד לא מוגדל. לדעתי ההגדלה עצמה אינה אינדיקציה לממוגרפיות בגיל מוקדם מהמקובל -אלא ההסטוריה המשפחתית ועליך כאמור לפנות למרפאה שד לגבי המעקב המומלץ בגילך. בברכה