עיקצוצים וגודש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 32 ולאחרונה יש לי כל הזמן צריבות בשדיים בעיקר בשמאלי התחושה מתחילה ליד בית השחי ונגררת לשד, תחושה של כובד עיקצוצים בפיטמה ובשד. אני כל הזמן מרגישה אותם עלי, פתאום הם כבדים ומציקים. אין שינוי בגודל, בצורה או בצבע הפיטמה ואין יום מסויים בחודש שזה קורה התחושה היא רוב שעות היום כל השבוע. יש סיכוי שזה סרטן? אני מוטרדת. לתשובתכם אודה. טופז
שלום טופז, אנו ממליצות שתיפני למרפאת שד או כירורג שד בקופת חולים לבדיקה שגרתית רגילה, שבכל מקרה מומלצת, וכמובן בכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע