חיסונים וביטוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חליתי בסטן שד לפני 4 שנים ועברתי טיפולים כימיים והקרנות. בכרוב אני מתכוונת לנסוע לטיול להודו לחודשיים. האים מותר לי לקבל כל החיסונים הנדרשים(ויש הרבה)?. איפה לעשות ביטוח רפואי ואיזה ביטוח? דרך אגב אני מחפסת שותפות במצב דומה לטיול זה.
שלום אנה, אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל במכון האונקולוגי לשם התייעצות בקבלת חיסונים. לו יש את המצב המעודכן שלך , ואולי ידרשו בדיקות בכדי לתת החלטה סופית. מעבר לכך כדאי להצטייד במכתב מהרופא המטפל לגבי ההיסטוריה הרפואית שלך למקרה הצורך. נסיעה טובה, צוות אחת מתשע