החלמת פצע הניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם שיחזור מידי לאחר כריתת שד (באותו שד בוצעה למפקטומיה + הקרנות לפני 8 שנים) מביא להחלמה מהירה יותר של פצע הניתוח לעומת כריתה בלבד ושיחזור שד מאוחר יותר? תודה על תשובה בהקדם.
לקריאה נוספת והעמקה
למירי שלום, קרוב לודאי שאין הבדל משמעותי בין שחזור מיידי או מאוחר במקרה המתואר. הקרנות לפני 8 שנים מעלות את אחוז הסיבוכים בשחזור שד במיקרים אלא אולם לא שוללים אותו. בברכה
למירי שלום, קרוב לודאי שאין הבדל משמעותי בין שחזור מיידי או מאוחר במקרה המתואר. הקרנות לפני 8 שנים מעלות את אחוז הסיבוכים בשחזור שד במיקרים אלא אולם לא שוללים אותו. בברכה