חשיפה לשמש והמלצות לאוכל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתחילה לעבור טיפול כימותרפי ורציתי לדעת עד כמה צריך להימנע מחשיפה לשמש: באופן מוחלט {גם כשהולכים ברחוב}, או רק להימנע משיזוף בשעות החמות בים? בנוסף רציתי לשאול האם ישנם מאכלים שכדאי להקפיד לאכול או לא לאכול בזמן טיפול כימותרפי?
שלום מיכל, באתר עמותת אחת מתשע (אליו יש קישורית בראש עמוד הפורום ) תוכלי למצוא מענה לשאלותיך בפרקים העוסקים בכימותרפיה (מידע רפואי\טיפולים כימותרפיים) ובפרק הנקרא "מנסיונן של אחרות - עצות להתמודדות עם תופעות לוואי" (במדור מידע רפואי\סרטן שד בהקשרים מיוחדים). בהצלחה והרבה בריאות.