שאלה לנדב ולצוות אחת מתשע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נדב, אני מטופלת קרוב לשנה באקופנטורה -TCM .במהלך הכימוטרפיה לקחתי פורמולה תומכת ששמה כימוספורט ועכשיו במהלך ההקרנות המטפלת המופלאה שלי הרכיבה לי פורמולה מתאימה של צמחי מרפא סיניים.שאלתי היא-במסגרת קונגרס רפואי שהיא השתתפה בו בסן דייגו לפני חצי שנה המליצו לה על סוג מסויים של קלציום,שנלקח בסיום הטיפולים. אין לה מושג איך הוא נקרא בעברית ובעיקר,האם אפשר להשיגו בארץ? האם שמעת על הקלציום הספציפי הזה? תודה עינת
עינת שלום, מה שמו של קלציום זה באנגלית? לא ידוע לי באיזה קלציום מדובר ולמה המליצו על שימוש בו. בהצלחה, נדב
הלו עינת, האם יתכן שאת מתכוונת ל - Calcium d-glucarate? אם כן, אשמח במידה ותבקשי לפרסם עוד מידע עליו. מכל מקום זהו הקלציום היחידי לדעתי שלחולי סרטן מומלץ לקחת כתוסף. יתכן אולי כאפשרות נוספת שאת מתכוונת ל - Coral Calcium?